We zijn voortrekkers van wetenschappelijke innovaties die je de beste dermatologische oplossingen bieden met de best verdragen ingrediënten.
- SPOTSCAN
-
- Hyperpigmentatie
-
- Bescherming tegen de zon begrijpen / waarom is het belangrijk?
- Gevoeligheid voor en reacties op zonlicht - zonneallergie
- Zon- en kankerpreventie - Bescherm je huid / ABCDE
- Zon en beschadigde huid
- Bescherming tegen de zon en productveiligheid
- Zon en pigmentatie (zwangerschap, melasma)
- ZONNEBESCHERMING voor baby's en kinderen
-
-
MEER DAN HUIDVERZORGING
MEER DAN ZONNEBESCHERMING
ANTHELIOS AGE CORRECT SPF5O -
-
EEN BETER HUID
TIJDENS KANKER
Samen kunnen we aan een mooiere toekomst bouwen- DE HELENDE KRACHT VAN AANRAKING
- EEN BETERE HUID TIJDENS KANKER
- VOORAFGAAND AAN DE BEHANDELING
-
- MIJN LICHAAM EN HUID TIJDENS DE BEHANDELING
- EGALISEER JOUW TEINT TIJDENS DE BEHANDELING
- EEN STRALENDE MAKE-UP LOOK TIJDENS JE BEHANDELING
- VERZACHT JE HUID TIJDENS DE BEHANDELING
- ZONBESCHERMING TIJDENS DE BEHANDELING
- HOE VOEDING JE KAN HELPEN
- HOE SPORTEN JE KAN HELPEN
- SOFROLOGIE: EEN MODERNE ONTSPANNINGSTECHNIEK
- NA DE BEHANDELING
- LA FONDATION LA ROCHE-POSAY
- SHOP NU
JANNIK SINNER PARTNER VOOR LA ROCHE POSAY
Jannik Sinner als nieuwe ambassadeurLa Roche-Posay is trots om aan te kondigen dat Jannik Sinner, een van de beste tennissers van zijn generatie met een fantastische start van het jaar in 2024, onze nieuwe wereldwijde merkambassadeur is.
Deze lange termijn samenwerking is bedoeld om het huidige gebrek aan aandacht en educatie rondom UV-bescherming aan te pakken, gebruikmakend van La Roche-Posay’s vooruitstrevende reputatie, expertise en de iconische Anthelios zonnebandcrèmes.
Aangezien Jannik Sinner het hele jaar door buiten sport, is hij de perfecte partner om dagelijkse UV-bescherming onder de aandacht te brengen.
Sinner is de personificatie van absoluut grensverleggende prestaties en zijn achterban rijkt verder dan alleen sportfans. Hij staat voor authenticiteit en excellentie, kernwaarden van La Roche-Posay, en neemt de rol aan van ‘skin life-changer’.
UV is er altijd, bescherm je huid elke dag!
Samen zijn Jannik Sinner en La Roche-Posay op een missie om oude gewoontes te doorbreken, een nieuwe standaard te creëren, en te werken aan een gezondere toekomst voor elke huid.
De social media campagne “Everyday is a sunscreen day” vraagt aandacht voor UV-bescherming als nooit tevoren!
De campagne is gericht op het voorkomen van en voorlichten rondom UV-schade aan de huid, met een vermakelijke ‘tone of voice’ om iedereen van Gen Z en verder aan te spreken. De campagne zal starten vanaf april 2024 via social media, en La Roche-Posay zal als sponsor aanwezig zijn op verschillende toernooien waar Jannik Sinner zal deelnemen.