De zuiverende gel voldoet aan zijn verwachtingen. Hij reinigt diep het gelaat!
Na gebruik voelt je gezicht zacht en licht aan.
Door: Lieve C
Leeftijd: 40-49 jaar
5
“ Topproduct ”
Ik ben zeer tevreden, de gel schuimt goed, heeft een neutrale geur en is makkelijk te gebruiken.
Je huid voelt niet trekkerig aan na gebruik, je voelt wel een aangenaam lichter gevoel.
Het werkt heel goed, ik heb geen onzuiverheden of hormonale puistjes meer.
Door: Roos E
Leeftijd: 20-29 jaar
5
“ Aangename, zachte zuiveringsgel ”
Een heel zachte, licht-schuimende zuiveringsgel. Deze gel heeft een frisse maar zachte geur, waardoor ik hem zowel 's morgens als 's avonds graag gebruik. Droogt de huid niet uit en heeft duidelijk een zuiverende werking. Aangenaam in gebruik. Ik ben zeker fan!
Door: Anja V
Leeftijd: 40-49 jaar
5
“ Een topper ! ”
Wordt door het ganse gezin gebruikt . Geeft een fris en zuiver gevoel . Schuimt goed en aangename geur. In combinatie met Effaclar Duo + een topper !
Door: Sarah M
Leeftijd: 40-49 jaar
5
“ aanrader ”
zeer aangename wasgel. De huid trekt niet en voelt fris aan. Aanrader, zeker in combinatie met de overige effaclar producten. Zeer fijne gel voor beginnende puberhuidjes.
Door: leen g
Leeftijd: 40-49 jaar
4
“ fijn produkt ”
Werkt goed, eenvoudig in gebruik, fijn gevoel op de huid.
Effaclar
Zuiverende Gel
Schuimende Reinigende Gel Vette en Gevoelige Huid
de productbeschrijving bekijken49 beoordelingen
Door: Lizette V
Leeftijd: 30-39 jaar
“ Zuiverende gel die echt zuiver is! ”
De zuiverende gel voldoet aan zijn verwachtingen. Hij reinigt diep het gelaat! Na gebruik voelt je gezicht zacht en licht aan.
Door: Lieve C
Leeftijd: 40-49 jaar
“ Topproduct ”
Ik ben zeer tevreden, de gel schuimt goed, heeft een neutrale geur en is makkelijk te gebruiken. Je huid voelt niet trekkerig aan na gebruik, je voelt wel een aangenaam lichter gevoel. Het werkt heel goed, ik heb geen onzuiverheden of hormonale puistjes meer.
Door: Roos E
Leeftijd: 20-29 jaar
“ Aangename, zachte zuiveringsgel ”
Een heel zachte, licht-schuimende zuiveringsgel. Deze gel heeft een frisse maar zachte geur, waardoor ik hem zowel 's morgens als 's avonds graag gebruik. Droogt de huid niet uit en heeft duidelijk een zuiverende werking. Aangenaam in gebruik. Ik ben zeker fan!
Door: Anja V
Leeftijd: 40-49 jaar
“ Een topper ! ”
Wordt door het ganse gezin gebruikt . Geeft een fris en zuiver gevoel . Schuimt goed en aangename geur. In combinatie met Effaclar Duo + een topper !
Door: Sarah M
Leeftijd: 40-49 jaar
“ aanrader ”
zeer aangename wasgel. De huid trekt niet en voelt fris aan. Aanrader, zeker in combinatie met de overige effaclar producten. Zeer fijne gel voor beginnende puberhuidjes.
Door: leen g
Leeftijd: 40-49 jaar
“ fijn produkt ”
Werkt goed, eenvoudig in gebruik, fijn gevoel op de huid.